» » » Procurorii DIICOT vor să confişte averea lui Nuţu Cămătaru (VIDEO)


Instanţa a prelungit mandatele de arestare pentru Cămătari şi sportivi. Procurorii DIICOT vor să îi trimită în judecată în cel mult o lună.

Vila lui Nuţu Cămataru din comuna Gruiu, judeţul Ilfov, a fost pusă sub sechestru. Procurorii DIICOT au indisponibilizat şi 4 autoturisme de lux ale interlopului. Procurorii vor să confişte averea lui Nuţu Cămătaru obţinută din cămătarie şi apărată cu violenţă.


Clanurile de interlopi au ajuns atât de puternice, încât au trecut la răfuieli cu arme de foc în plină stradă, ziua în amiaza mare. Pe 7 noiembrie, la Popeşti-Leordeni, Cămătarii şi Sportivii s-au înfruntat cu pistoale şi mitraliere Kalashnikov. Acum, unul dintre Sportivi, Spadafora, a recunoscut că a tras cu arma în oamenii Cămătarilor:
„Au spart luneta şi a început să tragă spre noi, cu două pistoale. Eu am fost împuşcat în burtă, m-am ascuns după un stâlp, observând că şi Aţă şi Roşca s-au ferit de focurile de armă, ascunzându-se la rândul lor. Am scos pistolul pe care îl purtam în permanenţă într-o borsetă, asupra mea, şi am început să trag. Am reuşit să trag doar două focuri întrucât pistolul meu s-a blocat şi nu am mai reuşit să-l deblochez”, se arată în referatul Instanţei.
Instanţa a prelungit mandatele de arestare pentru Cămătari şi sportivi. Procurorii DIICOT vor să îi trimită în judecată în cel mult o lună.


About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO