» » Infracţiune sau intimidare?!

Laurentiu Neghina

Omul de afaceri oneştean Laurențiu Neghină, proprietar al lanţului de magazine NEVILA, cunoscut pentru numeroasele acte de caritate, candidatul cu cele mai mari șanse de a aduce schimbarea după 18 ani la Primăria Onești, datorită unei sentinţe date de Tribunalul Bacău ar putea pierde dreptul de a candida la funcţia de primar al Oneştiului.

Verdict cu semne de întrebare
Sentința ridică mari semne de întrebare prin faptul că lui Neghină îi este ridicat dreptul de a alege şi de a fi ales. Asta se întâmplă cu trei luni înainte de desfășurarea alegerilor locale, moment în care acesta se bucură de simpatia a peste 35% dintre oneşteni, detronându-l pe actualul edil al Oneştiului. Se pare că aceasta ar fi singura soluție pentru alianţa USL (PSD + PNL + PC) pentru al scoate pe Neghină din cursa electorală şi pentru câştigarea unui nou mandat de către primarul Emil Lemnaru. Laurențiu Neghină a donat suma de 2000 ron conducerii unui liceu, dar pentru că nu a primit factură şi nici nu a semnat un contract de sponsorizare a fost acuzat de dare de mită.
Întrebat dacă a sponsorizat, şi dacă a semnat un contract de sponsorizare Laurențiu Neghină ne-a declarat: „Nu am semnat un contract, deoarece acea sponsorizare a fost făcută în nume propriu, din bani personali, nu din firmă, bani pentru care mi-am plătit impozitele şi pe care am dreptul să îi cheltui cum consider de cuviinţă. Unii preferă să stea mai mult în concedii şi să ducă o viaţă de super lux, alții își strâng bani în diferite conturi. Eu am o altă viziune: reinvestesc mereu în dezvoltarea firmei și caut să imi extind afacerea, mă gândesc și la familie, dar o fac cu echilibru: locuiesc şi acum într-un apartament, deşi numai anul trecut am avut un profit de peste 1.000.000 (zece miliarde) lei, lucru ce se poate verifica oricând în evidenţele contabile, preferând să ajut, după posibilități, pe aproape oricine îmi solicită sprijinul. Iar referitor la faptul că nu am întocmit şi semnat un contract, pentru acea sponsorizare în valoare de 2 000 lei (20 de milioane), am mai spus, și reafirm, că nu era de datoria mea, ci a instituţiei ce primea banii.” 
Laurențiu Neghină mai afirmă că de cel puțin 12 ani sponsorizează diverse activități, de multe ori oferind sume de bani fără a semna un contract de sponsorizare, lucru ce se materializează în mod frecvent în Oneşti şi localităţile limitrofe și despre care ar putea să confirme foarte mulţi elevi şi profesori din Oneşti şi nu numai. Dar, spune el, „nu caut să mă disculp sau să mă justific, știu că viața este dură și mai ştiu că atunci când devii incomod trebuie să lupți ca să reziști presiunii, asta mă face să fiu mai puternic și nu voi ceda în fața unor astfel de încercări ”.

Încredere în justiţie
Laurențiu Neghină nu crede că ar fi un dosar fabricat la comandă, deşi ştie că sunt mulţi interesați sa speculeze faptul că a fost „omul potrivit la locul nepotrivit”, dar afirmă că are  încredere în justiţia română și că, probabil, fiind un dosar mai complex, nu s-a putut analiza cu atenţie fiecare situaţie în parte, şi la recurs, la o analiză mai atentă se va da o soluţie favorabilă.
Realitatea este că Laurenţiu Neghină, primeşte printr-o sentinţă judecătorească, într-un dosar din anul 2010, doi ani mai târziu, cu trei luni înainte de alegerile locale, interzicerea dreptului de a candida la funcţia de primar. Acesta consideră în continuare că este o eroare judiciară şi o nevinovată coincidenţă şi afirmă că va face tot posibilul să demonstreze acest lucru. De asemenea, ne-a spus că „speră ca oneştenii să aibă şansa să îl judece prin vot”. 
Într-o ţară în care zilnic, suntem intoxicaţi cu non-valori, cu personaje mondene ridicate la rang divin, într-o ţară în care aproape totul a fost distrus şi vândut pe nimic, într-o ţară în care ştim cu toţii cum reuşim să obţinem ceea ce ni se cuvine în mod normal, a fost descoperit şi pus la zid, „ultimul corupt” din România. 
„Vrea şi poate” să facă schimbarea pentru Oneşti
Laurențiu Neghină vrea  să fie respectat ca un om normal şi va demonstra că poate depăși limitele impuse de orice stigmatizare, prin sinceritate, modestie și încredere! 
În final, acesta afirmă că „mă consider nevinovat și cred ca a fost o eroare judiciară, am încredere în justiţia română şi sunt sigur că până la decizia finală, se va face dreptate. În plus, sunt sigur că nu pot fi oprit să candidez la Onești și îmi voi apăra acest drept. Această „poveste” mă face să lupt și mai mult, să fiu mai puternic și voi dovedi că pot ca împreună cu oneștenii, să fac SCHIMBAREA pentru ONEȘTI!”
http://ziarulora25.ro/ziar/index.php?option=com_content&view=article&id=2726:infraciune-sau-intimidare&catid=120:basic&Itemid=57

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO