» » Patronul Dasricom Podu Turcului, afacerist de casa al lui Stavarache, acuzat ca a braconat fazani

Dan Spulber, patronul societatii care executa modernizarea pietonalului din centrul Bacaului, este acuzat ca, in ultima zi din 2011, alaturi de alte doua persoane, ar fi braconat fazani. Afaceristul a negat acuzatiile, insa Petru Galan - paznicul de fond de vanatoare care i-a deferit politiei pe cei trei “vanatori” de conjunctura - a declarat pentru cotidianul Desteptarea ca s-au tras cel putin 3 focuri de arma. Surse din IPJ Bacau au confirmat ca pe numele celor trei persoane s-a deschis dosar penal pentru infractiunea de braconaj.
In dimineata zilei de 31 decembrie, Dan Spulber - patronul societatii Dasricom Podu Turcului, firma ce executa modernizarea pietonalului din Bacau - a fost surprins la braconaj de fazani alaturi de alte doua persoane. Cei trei “vanatori” au fost prinsi in fapt de Petru Galan, paznicul fondului de vanatoare Podu Turcului. Galan a declarat pentru cotidianul Desteptarea ca a auzit 3 focuri de arma trase dinspre masina in care se aflau cei trei vanatori. Un al patrulea tub a fost descoperit in vecinatatea masinii. “Dimineata, pe 31 decembrie, cam pe la 9.30, puneam mancare la fazani. Pe soseaua ce leaga Glavanesti de comuna Razesu am observat o masina. M-am dus la punctul de hranire. Era ceata. In timp ce puneam mancare la fazani, am auzit 3 focuri de arma. De frica sa nu traga inspre mine, m-am dat dupa masina cu care venisem. Ei pot sa spuna ce vor, ca eu la braconaj i-am prins. S-au confiscat si armele pentru expertizare. De tras au tras sigur, nu exista dubii. Erau acolo 10 fazani - opt cocosi si doua gaini. Spulber mi-a zis ca-l fac de rusine de la un fazan. I-am spus ca s-a facut de rusine singur”, a afirmat Galan.

Spun ca n-au tras

Impricinatii sustin insa contrariul. Potrivit declaratiilor lui Dan Spulber, vanatorii acuzati de braconaj n-ar fi tras nici macar un cartus. “Suntem acuzati ca am fost la braconaj, dar n-am fost la niciun braconaj. Eram pe drum public, veneam de la Motoseni unde eu am o magazie si aveam autorizatie. Nu a reiesit niciun element de braconaj. In afara faptului ca aveam armele in portbagaj, rupte, nu s-a gasit nimic. N-am tras domne cu nicio arma. In ce sa tragem, in sat? Noi am fost opriti exact la iesirea din satul Razesu”, a opinat Spulber. El a adaugat ca dosarul penal deschis de IPJ “n-are cum sa treaca de politie”, pentru ca n-ar exista proba braconajului. 

Cine e Dan Spulber

Patronul societatii Dasricom Podu Turcului si-a facut intrarea in politica in urma cu mai multi ani, inregimentandu-se in PNL. “Expansiunea” firmei sale s-a derulat in paralel cu activitatea sa politica. Dasricom a dat lovitura anul trecut, cand a obtinut din partea Primariei Bacau contractul privind modernizarea pietonalului din centrul orasului. In prealabil, societatea s-a ocupat cu modernizarea Casei Cancicov, sediul organizatiei PNL Bacau. Societatea a obtinut contractul fara a avea experienta necesara in domeniul placarii cu granit. 
Lucian Bogdanel

Ce spune Politia

Politistii de la Podu Turcului au fost anuntati in dimineata zilei de 31 decembrie despre faptul ca pe un fond de vanatoare din comuna trei persoane au executat foc de arma. Potrivit oamenilor legii, acestia erau Danut S. (37 de ani), Florin G. (41 de ani) si Viorel T. (33 de ani), toti posesori legali de arme de vanatoare, “dar care detineau autorizatie de vanatoare la specia iepuri pentru un alt fond cinegetic. La fata locului s-a deplasat o echipa de cercetare formata din politisti din cadrul Serviciului Arme, Explozivi, Substante Periculoase, care au ridicat cele trei arme in vederea cercetarilor. In cauza s-a intocmit dosar penal sub aspectul savarsirii infractiunilor de uz de arma letala fara drept si braconaj la vanatoare”, a declarat inspectorul Narcisa Butnaru, purtatorul de cuvant al IPJ Bacau. Politistii mai spun ca nu au gasit animale impuscate. (Geta P.)
http://www.desteptarea.ro/patronul-dasricom-podu-turcului-afacerist-de-casa-al-lui-stavarache-acuzat-ca-a-braconat-fazani.html

About Unknown

Hi there!
«
Next
Postare mai nouă
»
Previous
Postare mai veche

Niciun comentariu:

Leave a Reply

O.P. VIDEO